Áno, pod týmto titulkom bol včera uverejnený článok, kde hovorí generálny riaditeľ ČT Hynek Chudárek a varuje pred zmenami v poplatkoch. Tento článok uverejnili novinky.cz. Zaujala ma k tomu diskusia, ktorú nižšie prikladám. Pretože ako som si všimla, novinári sú v podstate nekritizovateľní, tak ju prikladám v povodnom znení, tak ako to uverejňovali diskutujúci.
Ide o tento článok:
Hrozí nám bankrot a kolaps. Ředitel České televize varuje před změnami v poplatcích
Petr Svorník
3:25
Včera 24. 3., 16:27
Aktualizováno včera 20:00
Citujem z článku:
Pokud dojde k přijetí chystaného poslaneckého návrhu a poplatek za televizi a rozhlas přestane platit významná část obyvatel, hrozí České televizi kolaps. Sdělil to generální ředitel ČT Hynek Chudárek. Podle něj by v takovém případě televize přišla zhruba o třetinu příjmů, o stejný díl by podle vlastního vyjádření přišel i Český rozhlas. Návrh v pondělí oznámil předseda Sněmovny a SPD Tomio Okamura.
„Pokud by prošly změny v poplatcích v navrhované výši, Česká televize přijde o více než dvě miliardy korun, tedy o třicet procent svých příjmů,“ uvedl Chudárek ve vyjádření. Podle něj by se ČT nevrátila výší příjmů do roku 2024, jak tvrdil v pondělí Okamura, ale až do roku 2008.
„Tehdy však koruna měla vzhledem k inflaci jinou hodnotu, ČT hospodařila s příjmy z reklamy a provozní náklady byly celkově nižší. Pokud by změna měla platit již od 1. července 2026, Česká televize nezvládne restrukturalizovat svůj provoz, plnit smluvní závazky a hrozí jí reálně bankrot,“ dodal Chudárek.
Pro Český rozhlas se má pak jednat o zásah v řádu 700 až 800 milionů korun ročně. To představuje zhruba třetinu rozpočtu.
Návrh na omezení poplatků za televizi a rozhlas provází naprostý chaos
Domácí
„Nejde o dílčí úpravu, ale o zásadní zásah do stabilního financování média veřejné služby. Tento návrh je zcela nekoncepční, mění financování veřejnoprávních médií bez žádného racionálního důvodu, jasného veřejného cíle a bez řešení dopadu výpadku příjmů,“ sdělil generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Návrh má podle něj za cíl ekonomicky oslabit média veřejné služby a vytvořit tlak na podlomení jejich role a významu ve společnosti.
Okamura chce, aby poplatek od 1. července neplatili senioři od 75 let, firmy, mladí nezaopatření lidé do 26 let nebo zdravotně postižení občané. Má jít o poslanecký návrh, pod který se mají podepsat zákonodárci všech koaličních stran, tedy ANO, SPD i Motoristů.
Ministr kultury Oto Klempíř za Motoristy však uvedl, že se musí ještě rozmyslet, zda jej podpoří. Klempíř totiž chystá vlastní návrh, který by měl od roku 2027 poplatky zcela zrušit a financování ČT a ČRo převést pod státní rozpočet.
Opozice chce návrh obstruovat
Proti snahám o změnu financování ČT a ČRo se v úterý po odhlasování pořadu schůze Sněmovny vymezila opozice. Vedení STAN, ODS, lidovců, Pirátů i TOP 09 označila návrhy za pokus dostat veřejnoprávní média na „mocenské vodítko této vlády“.
„My tohle nepřipustíme, nenecháme jim návrh projít. Uděláme pro to absolutní maximum a to jako celá opozice,“ uvedl předseda STAN Vít Rakušan. Opozice se chystá k obstrukcím a v případě, že by některý z návrhů dolní komorou prošel, hodlá ho vrátit Senátem.
„Budeme o něm jednat dlouho a budeme ho zdržovat tak, aby letos platit nezačal. Uděláme maximum pro to, aby nezačal platit nikdy, případně se obrátíme na Ústavní soud, budeme svolávat mimořádné schůze a využijeme veškeré instrumenty,“ nastínil plán opozice Rakušan.
Koniec citácie z článku.
Lenže neskor som si všimla druhý článok, ktorý uverejnil seznamzpravy.cz a v podobnom duchu hovoril Milan Fridrich, tiež manažér ČT.
A tu je diskusia, ktorú som spomínala vyššie (je fakt zaujímavá, ukazuje na to, čo si skutočne myslia Češi o ČT a jej verejnoprávnosti):
Na začiatok ešte uvádzam informáciu, ktorú som našla na internete: počet zamestnancov v roku 2004 bol 2 091 a teraz v roku 2026 sa pohybuje okolo 2 900. To je dosť veľký rozdiel.
Evidenční počet zaměstnanců ČT v Praze k 31. 12. 2004 činil ve fyzických osobách 2 091 zaměstnanců. Tento počet byl v porovnání ke stejnému dni předcházejícího …
Česká televize
https://www.ceskatelevize.cz › media › documents
PDF
Počet zaměstnanců České televize se pohybuje kolem 2 900, z toho 500 je v televizních studiích v Brně a Ostravě. Většina pozic souvisí přímo s výrobou a …
Tu je už tá diskusia:
Možná by bylo dobré přestat tolik utrácet. Když zbankrotujete, žádná škoda,když nevyjdete se 7 miliardami. Nebo snížit platy, propustit lidi? Možná Vaše neschopnost pane řediteli.
Možná by mohli začít šetřit. Mají podstatně více zaměstnanců, než soukromé televize. Tak začít přemýšlet, Jestli je opravdu potřebuji
P.S. pokud zkolabuji, mě chybět nebudou
To je jen dobře! Hezky si to zakódujte a ať si zaplatí ten, co na ty nesmysly má žaludek! Je to úplně stejné, jako kdybych musel platit dálniční známku, jenom proto, že mám řidičák!
Marný to manažer a zadarmo drahý, když dokáže vést firmu jen z dotací.
Hrozí nám ztráta koryta a kolaps mnoha příživníků.
Zruště kanál ČT sport, StarDance a další pořady, které patří na komerční televize a bude peněz dost. Za mě by stačilo mít ČT ve formátu ČT24 + ČT D/Art Ostatní je dnes zbytečné, zbylo by peněz dost na kvalitní zpravodajství a investigaci. A ponechat samozřejmě ČT veřejnoprávní. Pokud možno vyházet šmejdy typu Xaver a další z rady ČT, kteří napáchali nemálo škody ČT.
Super, krásně nám tady kňučí. Propustit zbytečné zaměstnance-a těch je dost. Snížit platy a odměny. Neprodukovat nesmyslné filmy a seriály. Klidně pár reklam navíc. Uskromnit se, jako mnoho obyčejných lidí. Tak jednoduché to je.
Řekněte mi co bylo nespravedlivého na tom když platit TV poplatek ti co televizi mají a na televizi se dívají já životě televizi neměl a televizi nesledoval celých 54 let tak proč mám platit poplatek za to že mám mobil na kterým stejně televizi nesleduji
A proč mám já platit váš důchod, když z něj nic nemám? A s takovou logikou byste mohl osekat naprosto cokoli.
Tak ať nechají poplatky, ale dobrovolné a v dobrovolné výši. Spokojeni budou všichni, ne?
Kdo se ptá firem, zda zbankrotuji? Musí hospodařit tak, aby prosperovaly. A když to neumí, vymenit vedení. Jak to Rakušan a spol. udelal s Poštou?
Když soukromé firmě klesnou tržby, tak začne šetřit. Zažil jsem to v životě opakovaně. Tak nevidím důvod, proč je pro Českou televizi slovo šetřit sprostým slovem.
Z reklamy maji takové příjmy a dále nám ji serviruji o sto šest tak bankrot nehrozi na 300 procent ,ředitel si vypláci 800 tis výplatu tak si ubere nic víc
tak to je výzva pro těch 250 000 z letné. a prý jich je mnohem více. ať si ji klidně minář odkoupí. a dal bych mu ji za korunu.
Ať platí ti, kteří se na to chtějí dívat. Zrovna tak jako Netflix apod
A co se stane? Ostatní televize mají rozpočty násobně nižší. A koprodukovat filmy, na které pak do kina přijdou jednotky až nízké desítky tisíc diváků? Vyhazování peněz
Jedině, co jim hrozí, že budou muset propouštět a snížit si platy.
Za to, co léta předvádějí a jak manipulují veřejnost si zaslouží hlavně kontrolu ve všem: finance, jakým tématům se vyhýbají a mlčí….
To, že hrozí kolaps a bankrot celé společnosti to jak vidím novinářům veřejnoprávních médií nevadí. když se to děje jiným, to jim nevadí. Ale když se to děje jim, tak bijí na poplach.
Už jsem na to to několikrát upozorňovala, jak informují a maily ignorovali. Asi si redaktoři televizi zprivatizovali. Cenzuru tam mají fakt velkou.
Ale di nevyhrožuj… vždyť nadále budete mít od nás 7 miliard…. Musíte šetřit soudruzi .. Skončily hody za cizí peníze a bez kontroly. Už jste zveřejnili všechny ty začerněné smlouvy aby se nikdo nic nedozvěděl jak hospodaříte a s kým?….. a jinak všechno jste si to zavinili vy sami… ta vaše zlost a nenávist kdysi k opozici a teď vládě se vám prostě vymstila.. Fialová sebranka si vás uplatila našimi penězi.. a nikoho se na nic neptali.…
Je zvláštní, že se Česká televize vymlouvá na inflaci, když ještě před pár měsíci pěla ódy, jak se s ní Fialová vláda krásně poprala.
Tak důchodci nad 75 let a ZPS udělají bankrot ČT. Tak to je síla nebo ten chlap už nemá na svém místě co dělat a na hodinu ho vyhodit.
no a co jako,to ještě nikdo nezbankrotoval neo co,to vrtění psem nikomu chybět nebude
Začínají být nervózní, a to ještě audit ani nezačal! Myslím že se budeme divit stejně jako U neziskovek! Konečně vláda která chce zprůhlednit financování těchto organizací !
Uberte managerům x miliónů, uberte na kanálech, propuste zbytečné pracovníky a darmožrouty a přestaňte vysílat chujoviny, na které se asi nedá koukat. Pak se možná udržíte. A když se vám to nepodaří, žádná škoda. Jsou tu jiní schopnější.
….jo jo Chudárku, na kolapsy jsou české domácnosti zvyklé, zvykej si také..…
Tady je přesně vidět to naprosté napojení toho Molochu ČT a ČR na ten koncesionářský cecek… Jiné soukromé televize a rádia přežívají úplně normálně, dávají peníze do soutěží atd. a o žádném krachu vůbec nemluví!
ale žádný kolaps, tak se uskromní. omezí pořady na které stejně nikoho nezajímají a vyhážou 25% zaměstnanců a ono to pujde.
Obava o skutečný moloch a neskutečně rozhazování peněz!!!!!!! Jen do vás a makat rukama a ne za naše peníze!!!!!
No neke A co se třeba zkusit živit jako ostatní média,než žít z násilného výpalného i od lidí kteří o vás nemají zájem.
Myslím si, že právě na vaší televizi zaznělo někde v debatě, jak roste kriminalita a násilí mezi mládeží. Máte na tom lví podíl skladbou vaší programové nabídky. V neposlední řadě vlna nových kriminálek a krimi seriálů, které produkujete za i naše poplatky.
Pokud to shrnu – na ČT se nedá dívat a ani se nedívám. V podstatě je mi fuk, jestli to zabalíte.
Žádný kolaps nebude, když si panáček a další sníží mzdy na něco více než průměrnou a začnou konečně šetřit. To secto utrácí z cizích peněz. Musí začít jinak myslet.
6 tisíc lidí se tam pase na penězích od občanů ČR a to bez jakékoli kontroly.. jo soudruzi hody skončily…. peníze vám stát stejně dá, ale už to bude mít pod kontrolou za co utrácíte prachy státu… NKU si na vás už konečně dohlédne.
Dobrý den
Již jsem to napsal nēkolikrát, i pod ondra3030.
Je ČT se kvůli poplatkům hlasá k veřejnoprávnosti, jenze se chová jako soukromá. ČT je moloch, který již dávno měl projít restruktualizací. Proč utrací stovky milionů za franžízi, za každoroční novou vánoční pohádku, za drahé herce, za drahé pořady. Ukolem veřejnopravní ČT je služba veřejnosti, a sledovanost je s tím v přímém rozporu. Pak se nedivme, že je ČT obří černá díra. A boj redakce zpravodajství za svobodu slova tuto černou diru jen kryje. Jenže tohle nikdo otevřeně neřekne.
Tak pokud vám hrozí bankrot a kolaps, tak je čas šetřit.
Pokud přijdete o 30% příjmu, tak musíte o 30% snížit náklady.
Ale pokud lidi v ČT na to přistoupit nechtějí, tak jim nepřeji nic jiného než aby krachli, jelikož nic jiného si totiž nezaslouží.
Se nediv, když hospodaříte jak hospodaříte.
Včera bylo pozdě. Pokud má ČT kvalitní produkt, nemusí se bát, jistě se uživí i bez poplatků.
Však na olympiádu má licenci pro celou Evropu Eurosport. Tak si holt všichni budou muset předplatit ten. To bude kobližního a espéďáckého kvikotu kvikotu, že je jen ta olympiáda stojí víc, jak celá ČT.
Tak na Stardance nám nesahejte, je to jeden z mála pořadů, na který se dá dívat. Pořád 100x lepší než pořád dokola natáčené přiblblé kriminálky. Vrahů plná televize. Stardance má jednu z největších sledovaností, když se vám to nelíbí, přepněte jinam. Zázraky přírody taky solidní, jenom péct jako celá země to teda zas já opravdu nemusím, přepínám.
Je to težké, přidání peněz bez odpovídající reorganizace bylo špatné. Reorganizaci a modernizaci veřejné služby ČT je potřeba udělat. Pro začátek sledovat hospodaření ČT a výkony ČT třeba…
Nedivím se pane řediteli, že při vašem platě 346 800 Kč hrubého měsíčně vám hrozí kolaps..
Nevím proč by občané měli mít povinnost platit něco na co se nedívají.
Jinak pokud ředitel ČT pláče, že mu hrozí bankrot, tak ať jedná a sníží výdaje.
Definice slova solidarita:
„Solidarita je dobrovolná společenská sounáležitost…“
Pokud to neděláte dobrovolně rád, tak se omlouvám, ale solidarita to vážně není.
S tím naprosto souhlasím. Stačí se podívat s kolika pracovníky zajišťuje své vysílání ČT a s kolika jiná na.př. Prima. Pan ředitel by se měl soustředit především na zjednodušení vysílacího schematu ( 50 i více let staré seriály, americké a jiné kriminálky atd. ) a omezení počtu vysílacích stanic. Pro zajištění úkolů TV jako veřejnoprávní služby je současný počet stanic zcela zbytečný. Na závěr ukázka bezradnosti v této věci. Předseda rady pro TV vysílání před časem v jednom rozhovoru řekl : …….sice nevíme, co od ČT chceme a proto musíme zvýšit poplatky. Skutečně vyjádření které vše kolem ČT vysvětluje. Je třeba začít zcela od začátku, t.j. stanovit základní úkoly veřejnoprávní TV a pak postupně hledat jejich zabezpečení.
státní televize a rozhlas jsou strategické komunikační kanály — Mluvíte nesmysly. Kdyby byly STRATEGICKÉ tak bude stačit 1 program ČT a 1stanice ČRo. Ani si nedovedete představit, kolik tam sedí NADBYTEČNÝCH lidí. Na co má ČRo ted‘ nevím přesně ale minimálně 7 (možná 12) rozhlasových stanic? A ČT to samé – Dávají Kuchaře Svatopluka v hlavním vysílacím čase a na to mám čumět a dokonce za to platit? ČT1, ČT2 a Sport to bohatě stačí, zbytek zrušit. ČT 24 – na co? Máte zpravodajství na Nově a Primě zdarma.
Shrneme si to: sportovni prenosy akorat tak sts chvojkovice brod, cinknute politicke debaty, angazovane reportaze a v prime-timu Rozpaky kuchare Svatopluka. Vysvetli me prosim nekdo, kam mizi tech 8 miliard???
Vy jste ale duševní chudák,obviňovat Babiše z rostoucích cen PHM,to umíte,ale vysvětlete mi,proč v půlce západní Evropy koncesionářské poplatky vůbec nejsou a tady se musely zvyšovat?
Není to náhodou tím,že Čtv a ČRo jsou neustále zvětšující se molochové,kteří požírají čím dál tím větší peníze?Bylo by zajímavé,kolik měsíčně pobral bývalý moderátor Čtv Václav Moravec /plat primáře v nemocnici je proti tomu žebračenka/ a mnoho dalších.
Nejlepším by bylo,aby byla ČT privatizována a kdo by ji chtěl sledovat,musel by si ji na určitý čas zakoupit /třeba na kartě,jako programy na satelitní kartě.
Mám souseda a ten telku vůbec nesleduje,ale jelikož má mobil,musí platit taky.Takže těm hlavounům jde o jedno-podojit co nejvíc lidí,aby z toho mohli vytěžit co nejvíc.
Vás baví přispívat na horentní platy manažerů obou institucí? Myslím, že se ta veřejnoprávnost nechá provozovat skromněji.
Co vám brani v tom, zachránit TV z vlastních zdrojů
Kdyz mate takový strach dejte se dohromady s vam podobnými a zachraňte TV.
A jak to mají v těch 17 zemích EU?co tak se na to podívat?!
Pijavice přilepené na ČT asi přijdou o kšefty! To budou angažovaní umělci asi stávkovat. Bankrot ani kolaps nebude ale bude se muset začít šetřit.
Tak propusťte Jílkovou 350 tis měsíčně x12 = a máte 4 mil k dispozici
A nebo je třeba vy pane řediteli mít 650 tisíc měsíčně ?
Je třeba platít 750 tisíc korun ve slavné Star dance 3 párům tedy 6x 750 tis?
Od zvýšení poplatků od roku 26 budou páry 1-3 mít 6x 1 mil teda 6 mil
Tak to zrušte
Za to co v posledních letech předváděli si nic jiného než kolaps nezaslouží.
A nezaslouží si ani označení „veřejnoprávní médium“, protože slouží jen a pouze k jednostranné propagaci mocenské struktury která byla po volbách vyhnána od koryta. A to vše za naše peníze…
A jak to dělají ostatní televize že nezbankrotovaly ani nezkolabovaly?
Už aby ČT šla do háje, tolik programů a všeho na co nikdo nekouká… Konkurenční TV to dávají tak co se řeší?
Chudáčkové. Kdo jim pak bude platit ty vysoké statisícové platy?
Řediteli ČT hrozí bankrot a kolaps, tak pěkně plaťte. Přece ho nenecháte žít s půl milionem korun měsíčně kam by došel s takovou almužnou
Zrušit Českou televizi, bude klid..
Už aby to zrušily, celá ČT stojí za h…
No, to si asi generální bude muset snížit plat. Chudák Chudárek, asi zemře hlady.
Tak zbankrotuje. Stejně nevyprodukuje nic pořádného. Zbankrotovalo plno podniků a to věhlasných,ale ty produkovaly něco prospěšného lidem. Vybírat od lidí poplatky, aby tam dřepěla banda pupíků to určitě ne. Vydělejte si na sebe, nebo jděte do p….. když na to nemáte.
Hrozí jim, že budou muset šetřit jako všichni ostatní. Nevídané!
A proč mám platit a musím platit něco co nechci a o co nestojím? Ať di vysílání zakódují a ať si ho zaplatí kdo ho chce jako jako každej jinej program!!!!
Je to správná cesta, proč by člověk měl platit něco co nepoužívá a naco se nedá koukat? Berou milionové platy a odměny a výsledek nulový. A hlavně nejsou neutrální ale jsou naklonění k jedné politické straně.
Ať si vydělávají jako ostatní media a kdo bude chtít ať si je platí
Nikdo přece nebude nikomu bránit, aby dobrovolně platil třeba i 1000 korun měsíčně. Aby zachránil ty chudáky z nezávislé televize. To se teprve ukáže. ..
Za mě zrušit celou ČT a daný volný prostor dat k dispozici nějaké podnikavější, profesionálnější a samostatné skupině !! Bez vydírání na poplatcích a možná i objektivnosti zpravodajství !!
Nechtějí se restrukturalizovat a omezit náklady.
Chtějí pořád více a více peněz od nás.
Už dávno je měli zrušit a ušetřit.
Nechat pouze ČT24.
No já osobně nepotřebuji k životu vůbec nějakou ČT, natož rozhlas. Uz to ze musím platit za něco co nechci, je trapný. Takže je mi úplně jedno co s tím bude.
10 států v EU jede stejně jak navrhuje Babiš, takže v 10 státech EU není demokracie????
Holt budete šetřit. Tak jako v každé soukromé firmě.
No hlavně jim budou chybět statisícové odměny.
tak ať zbankrotují , když nedokáží hospodařit jako jiní
Koncepci si musíte najít v TV sami. Udělejte plán na 5 miliard, v pesimistické variantě na 3. Něco z toho vyleze. Na Kavkách pronajmete mnoho prostoru, a při dvou svetrech méně protopíte a přeřkáte… Jen do toho… bojovat a neskuhrat.
Vždyť reklamy mají, jenom je přejmenovali na Sponzor pořadu. A že jich je ! A pořád mají málo !
Jestli jim hrozí bankrot, tak ať se chovají jako každá jiná nestátní firma. Ať provedou restrukturalizaci. Vyhodí nepotřebné lidi, na čas si sníží odměny, zruší kanály s malou sledovaností, atd. Jenže to nejde, když je to černá díra na prachy, že…
hrozí bankrot a kolaps??? Tak víte co, ČT úplně zrušte, stejně na ty žvásty není nikdo zvědavej !!!
Krásně tady kňučí, konečně na Českou televizi dojde, není vyvážená, nepřehledné hospodaření, nechtějí ani zveřejnit platy , je to stejně černá díra jako neziskovky, okamžitě udělat hloubkové kontroly!
Hlavně ne kolaps , kdo by nám pak říkal co si máme myslet
Asi se budete muset naučit šetřit, tak jako soukromé televize, nebo bude rozumné to úplně rozpustit. Moravec to pochopil jako první, proto vzal zavčas roha. Viděl, že v ČT skončil flám a že mu tam už pšenka nepokvete !
Nehrozí bankrot ani kolaps. ČT je nekontrolovaný moloch a je nejvyšší čas v ní udělat pořádek. Držím palce současné vládě, že se pustila do něčeho, co zbaběle odkládaly minulé vlády.
Nevím proč bych měl povině platit za telefon nebo tablet . Jen aby si ČT mohla zaplatit co chce.
Nechápu. Když mám příjem 10 miliard ročně a stane se z toho 9, tak prostě snížím tvorbu. Nenatočím třeba tolik detektivek, nebo nebudu spolupracovat milionama na filmech které nakonec shlédne pouze 30 tisíc lidí.
Tak máme poslední čísla 700 tisíc UA kteří neplatí za TV a rozhlas stejně jako STK
Tak si česká televize a miliony chvílek stávkujte ať i oni platí
Ale chápu vy spíš chcete vyšší poplatky po Češích
Pan ředitel zcela zjevně svou funkci nezvládá. Otázka je, zda by neměl být nahrazen někým manažersky schopnějším co se nebude bát šlápnout všem těm co jsou přisátý na penězovody na kuří oko. Česká televize spíše připomíná cedník ze kterého crčí prachy než ekonomicky fungující subjekt.
To je to. Jak někdo „ucítí“ prachy, tak se okamžitě přisaje a volá víc! víc! Moravec = každý týden 300 000,- Kolik potom mají platy ostatní. Chudáčci. Odříznete je od tohoto a zemřou hladem.
Proč takový řev kvůli přiblížení se Západu? 17 zemí EU nemá poplatky a žádný kolaps tam nenastal. Za pár roků bychom stejně byli poplatkový skanzen. Těch zbývajících 9 zemí /kromě nás/ totiž také plánuje s poplatky (daň z hlavy!) zrušit.
Vždycky se uvádí dezinformace, že poplatky zrušilo jen Slovensko a Maďarsko. O zbývajících 15 zemích se mlčí!
ČT je podle mne rozhazovačný žrout peněz, se stovkami penězovodů pro umělce, kteří budou zuby nehty bránit její „nezávislost“.
Jinak podle mne je ČT nestranná asi jako Rudé právo před rokem 1989. To si ale NEMUSEL platit každý…. jo a na férovku mělo v záhlaví za koho kope!
Moje řeč. V těch zemích není svoboda slova,?
Chudárek má 348 000,- měsíční základní plat plus 1,7 milionu na bonusech ročně + jiné benefity. Asi bych se na něj měl ještě víc složit z invalidního důchodu, aby chudák přežil. Nestačí, že mu a jeho lidem podle zákona musím povinně přispívat na mzdu, i když vysílání ČT nesleduju déle než 25 let.
I kdyby Vám hrozil bankrot vůbec by se nic nestalo.Na tu televizi se stejně dívat nedá,jedna větší kravina než druhá a za co tedy platit? Těm žraçům co tam v televizi jsou a pobiraji nehorázné peníze
Ať nevyhrožuje a šetří. Jako jinde.
Jen ať krachnou,alespoň se začne znovu a prázdným stolem.
Kolaps?tak makejte! , pupeční šňůru na občany kteří jsou nuceni platit dávky!do něčeho co nedává žádný smysl? Každý ať si platí na co potřebujete koukat,ale ČT je parodie už hodně roků!
Tak ať udělají referendum jestli platit či ne…
Docela by mne zajímalo, kolik stál ČT ten přímý přenos v sobotu z Letné…
Na ČT se nikdy nedíváme , rozhlas neposloucháme. To je tak trochu diktatura , platit něco co neodebírám , jen proto , že minulá vláda rozhodla. Uniká mi spravedlnost a správnost.
Klidně zbankrotujte, vždyť dostat peníze z lidí a navrch z reklamy není normální.
Hezky si soudruh ředitel poplakal. Vždyt mají peníze z reklam a nebo co je to sponzor pořadu ? Ať nám ředitel ukáže jaké mají platy a taky kolik stojí některé pořady.
Neplač. Celý problém je ve skutečnosti,že konečně státní televize bude sloužit státu jako takovému a bude odstraněn vliv různých svěráků, trojanů, čermáků apod.
Vládo přitvrď! !!!!!!!!!! Zřiďte účet u ČNB na financování ČT a kdo chce ať tam posílá své penize. Kdo nechce nemusí….. to by bylo opravdu fér. Tady na Novinkách by určitě posílali ze svých peněz lidé mnohem více klidně i tisíce za měsíc, že? Tady soudruzi? Co?
Ten člověk hrozí bankrotem, aniž by vůbec zmínil potřebu osekat výdaje a šetřit. Neuvěřitelně dětinské fňukání a drzá manipulace. Tady je vidět, jak napojením na cecík povinných poplatků úplně zdegeneruje i mysl vrcholového manažera. Přitom přebujelost aparátu ČT je úplně evidentní, a nemusím ani nahlížet do jejich účetnictví.
Nikomu nic nehrozí,jen nebudete mít již taková plná koryta.
Jenom dobře. Takovou žumpu, jako je ČT si opravdu platit nechci. A ČRo neposlouchám leta. Takže – zloděje podporovat nechci!!!
Horší to být už nemůže, tak ať poplatky raději zruší. Já např. rozhlas, tzn. žádnou rozhlasovou stanici, vůbec neposlouchám a musím poplatek platit. Cítím to jako nespravedlnost.
Článek i komenty na dané téma je opravdu veselé čtení.
To si pište že vám hrozí bankrot ..jakákoli jiná televize ovlivňována danými skupinami by nevydržela na výsluní ani měsíc ..my za to platit nechceme když ji ani nesledujeme a to proto že ji už i nenávidíme vzhledem k tendenčnimu obsahu zaměřeném pouze za někoho a proto někomu .. So s demokracií nemá nic společného ..spíše s levicovou politikou …že
No to by byla tragedie kdyby vaše televize zkrachovala, možná by se měl pan ředitel zamyslet nad tím že poplatky za čt se vybírají i od lidí kteří ji nesledují a to pod hrozbou exekuce.
Na ty vaše „vyvážené zprávy“ stačí hodinové večerní vysílání!
to je správně, dezinformace (hlavně ty o Palestině a Izraeli) se mají trestat. https://www.youtube.com/watch?v=Q_WHGV5bejk
Stačí v ČT snížit o 50 procent koktavých redaktorů, kteří jen navyšují náklady. To je kameraman, auto, ubytování, diety aj. Stejně neinformují pravdivě události. Když ČT zkrachuje, tak se nic neděje. A jestli chce ředitel pokračovat, tak ať udělá úpravy. Má velké peníze za reklamy ( schvané za sponzor pořadu, tento pořad vám přiváží…)
Hlavně jak Nora dostala odchodné z ČT z naších peněz 7 miliónů…A kolik dostane Moravec? 10-15-20 melounů???Na to peníze mají???
ČT by měla začít šetřit. V porovnání s komerčními médii je to přebujelý moloch. Sledovanost nic moc. Nové pořady jsou většinou tak bídné, že raději čerpá ze svého archivu.
Roční příjmy (cca) / Počet zaměstnanců
Česká televize 7,9 – 8,5 mld. Kč / 2 850
Skupina Nova 9,1 – 9,5 mld. Kč / 850
Skupina Prima 6,9 – 7,2 mld. Kč / 500
Tak proto tak kňučí, žádný navrh na úspory a pořad kritizují rozpočet!
Třeba u sportovních přenosů, ty kecálkové jsou tam proč? A asi to nedělají jen z lásky k tomu sportu…. Ono když se nesčítá korunka ke korunce, dalo by se určitě ušetřit.
Copak? Nebude na milionové odměny?
150 korun platíme za pět programů, za 300 korun můžu mít těch programů 20
A teď mi chudárku vysvětli, proč bych měl platit tolik korun čt, když nemáte nic navíc. Olympiáda odfláknutá, pohádky mizerné, zpravodajství rozhodně ne nestranné, .. platíte za vysílání druhé fotbalové ligy a nějaké americké hokejové ligy, nejen sportovních komentátorů máte přehršel, reklamu máte povolenou, proč máte redkatory po evropských městech, když stejně říkají to, co si přečtou na internetu, … Je čas čt pěkně do hloubky prověřit a dost jí pustit žilou…
A pokud by někdo z čt začal protestovat proti zrušení poplatků, když ve většině eu zemí nejsou a nebo dokonce začal v čt bivakovat, tak budeme vědět, kdo je navíc
Konečně , na to co tam vyvádíte na ČT24 si můžete sami!
Běžte co nejrychleji do zapomnění !
Zrušte okamžitě CT24 a ušetříte kačky , které vám , jak říkáte budou chybět!
Mela by se prověřit sledovanost vašich programů, které sleduje miziví počet diváků okamžitě zrušit!
No nic, začal bych zrušením sportu a Déčka pro děti. To by třeba některé lidi mohlo zabolet a možná by si něco uvědomili.
Klidně ať zruší ceelou ČT a myslím, že to nikoho moc bolet nebude…
Pokud ty programy potřebujete tak si je zaplaťte jak jednoduché ale nevidím důvod proč já bych vám na to měl přispívat
Jakého sportu? Taneční sport a parkůr. Ani ten fotbal nedávají, samé záznamy. Není nic staršího, než den staré noviny, že? Hlavně nám nekoukejte do našich finančních rejdů.
Řediteli je třeba šetřit; zejmena na neobjektivních komentatorech ČT a ČT24.
Jednoznačný důkaz o tom, že neumíte hospodařit, v každé firmě, která nedostává jisté peníze za NIC, byste letěl jak namydlený blesk v tom lepším případě, v tom horším rovnou do kriminálu!!!
Okamžitě vyměnit za ekonoma který hospodařit umí!!!
Šetřit se musí. Na tom se shodne většina obyvatel České republiky. Ale v Praze, jakoby to bylo zakázáno .A Česká televize není vyjímkou. Nyní nás čeká strašení kulturní fronty o tom, jak je ohrožena svoboda slova. Ale přitom nejde o nic méně než 11 miliard se kterými si hraje pražská smetánka.
stačí když se vzdá svých bonusů a hned bude po bankrotu
co si pane řediteli ČT nevyplácet milionové odměny , například ?
Česká televize se bojí bankrotu naprosto oprávněně.
Věřitelé by v insolvenčním řízení nechtěli přijít o všechny peníze, takže by došlo na tzv. restrukturalizaci. Pak by řízení té černé díry na peníze převzal insolvenční správce a se svým týmem by začal působit jako krizový manažer – nechal by udělat nezávislý audit hospodaření a na jeho základě by vyházel darmoživky, zrušil šílené náklady na blbosti typu Stardance apod., přestal sponzorovat kdeco a kdekoho, no prostě by ten prokámošený augiášův chlív vyčistil. A Česká televize by byla i s tím nižším rozpočtem zatraceně zisková.
To je důvod, proč Česká televize a někteří normalizační umělci tak řvou. Nejde o demokracii, ale přišli by o prebendy. Ona totiž Česká televize už před zvýšením a rozšířením poplatků hospodařila s rozpočtem ve výši okresního města. Málokdo ví, že Česká televize má trojí základní příjem – poplatky plus příjmy ze sponzoringu (obdoba reklamy, pravou reklamu nesmí mít) plus prodej vysílacích práv na svá díla. Plus příjmy z kooperace pro jiné (regionální) televize atd.
Dobrý den. Každý rok získává ČT formou koncesionářských poplatků od občanů přibližně 8 miliard korun. Zajímalo by mne, jak s prostředky hospodárně nakládá, zda si vytváří rezervy pro další roky a nebo je každý rok utratí do poslední koruny, protože další rok získá nové prostředky ve stejné výši? Dohled nad hospodařením ČT má pouze volená Rada ČT a nikoliv NKÚ. Pokud by na hospodaření ČT dohlížel nezávislý auditor, mohl by vznést požadavky na úspory v rozpočtu ČT. Dle mého mínění se doposud ČT chová nehospodárně a to se odráží i na její programové tvorbě. Mohu nebo nemusím tomu věřit, ale kamarád, který pracuje v regionálním studiu ČT sám říká : “ tady u nás v práci je stále socialismus“.
Jak neumíte hospodařit,tak holt ke dnu,to se nedá nic dělat.A ste ubečení jak malé děti,ještě horší.U soukromníka to je taky tak,na rozdíl od ředitele,nebrečí,jak zbankrotuje.
A na demonstraci PRACHY jsou sebranko .
Doufám že návrh projde a později i změna financování. Když to funguje v 18ti zemí EU tak proč to nezavést u nás? Také doufám že se do veřejnoprávních médií vrátí objektivita a přestanou být hlasnou troubou fialovců a EU.
Jak funguje financování veřejnoprávní TV v jiných zemích EU?
Zjistěte si to, není to tak těžké.
Takhle rychlé změny nejsou ideální.
Ale jak říká pan ředitel – jsou to média veřejné služby. Měli by tedy dělat, co po nich chce veřejnost a za peníze, které jim na to dá. Když jim dá o 3 miliardy méně, tak například oželíme olympiády.
Ten bankrot ČT. Už aby nastal. Samá lež ve zprávách. Takže zbankrotujte a začneme znovu a lépe!
Tak bych začal šetřit na platech zaměstnanců. Zredukoval počet pořadů, zredukoval zcela nesmyslné projekty, ale hlavně zredukoval počty ve vedení.
Pořady s minimální sledovaností, například Sama Doma, Dobré ráno, sportovní pořady se sledovaností kolem pár desítek tisíc, atd. Nechápu proč se mají dotovat pořady, pro pár desítek tisíc lidí. Ale hlavně, proč to mám dotovat já, zcela nesmyslným poplatkem České TV , natož zcela zbytečnému Českému rozhlasu. Za celý svůj život, jsem rádio Českého rozhlasu, ale i jiných poslouchal pár desítek minut.
Berete snad peníze za to aby vše řádně fungovalo a proto se postarejte aby jste nezbankrotovali . Mě by se také líbilo kdyby mi do podnikání lidé posílali peníze a já jen seděl a nic nedělal . To se to hoduje když nám lidé platí.
Ať už jde ČT do háje celá! Je to jen televize pro voliče nynější opozice, tam, když se podíváte na zprávy, tak tam dávají jen vše proti současné vládě, takže já už se na ČT nedívám, je to zkreslené vše. Vyhozené peníze vyloženě! A že voliči opozice dokážou jen urážet, tak to je jejich vizitka. Ryba smrdí od hlavy, že? Příkladem jsou demonstrace. Koho urazil Babiš? Nikoho, vůbec nikoho!! A když byl premiér Fiala, tak jsme byli kolaboranti, proruští…atd. Minula vláda ty, co demonstrovali, tak jen a jen uráželi, přesně tak, jako nás urážejí jejich voliči. A to nejsem žádný starý člověk nebo člověk s nižším vzděláním, jak by zase někdo mohl psát, že jenom tito lidé volí Babiše. Takže si hoňte svá ega dál vašim urážením na sítích, ve skutečnosti jste srabi, co se bojí jiného názoru!
Je smutné sledovat, jak si královsky placení manažeři stěžují, že se snížením příjmů nepřežijí. Jejich platy absolutně kvalitě programů a vysílání neodpovídají Opakují stále dokola staré pořady a nic nového na co by se dalo dívat nejsou schopni natočit. Stačí omezit počet kanálů a platy upravit dle kvality pořadů. Pokud nebude televize stoprocentně objektivní, nemůže si stěžovat na snížení zájmu diváků.
Tak ať zkrachují, moloch na levičáckou propagandu. Zajděte si na Kavčí hory podívat se, jaká továrna to je. V dnešní době, kdy žurnalistiku jen přejímají, nebo točí agresivní bulvár.
Kecy! Nic jim nehrozí! Jen zeštíhlení a šetření. Když to neumí manager tak ať odejde.
Tak ať si česká televize a český rozhlas zbankrotuje. Mně to chybět nebude.
Cože? Kolaps? Jakože letos nebude Startdance? Naletnóúúúú!!!
Tak už zbankrotujte a zkolabujte. Aspoň vás pak budou platit jen ti, co o vaše služby stojí.
Máte rozpočet 8 miliard a hrozí vám bankrot? Inu hoši to je na den 21 917 808.22 Kč nebo na hodinu 913 242.01 Kč. Tak to chápu, s tím opravdu těžké vyjít.
Prostě se jim nelíbí všichni kdo kriticky pojmenovávají pravdu nebo pokládají nepříjemné otazky. Ty všechny musíme zašlapat do země, zničit a umlčet. Počínaje ČT Moravcem, konče Novinkama.
V čele s několikanásobně soudně odsouzeným lhářem, obviněným v trestní dotační kauze, nevydaného poslaneckou sněmovnou a nedořešeným střetem zájmů.
No…na Letné jakási svazačka ze spolku Milion chvilek PROTI demokracii plamenně vykřikovala, že máme prý dát ruce pryč od JEJICH televize, myšlena Česká televize, a JEJICH rozhlasu, myšlen Český rozhlas.
Plyne z toho jediné. Jestliže Milion chvilek má SVOJI televizi a SVŮJ rozhlas, a není pochyb, že Česká televize i Český rozhlas jako JEJICH televize a JEJICH rozhlas fungují, neexistuje žádný důvod, proč bychom jim my ostatní na jejich provoz měli posílat byť jen jedinou korunu.
Ať se o financování České televize a Českého rozhlasu podělí s demonstranty z Letné. To je přece fér, ne, pane řediteli?
Tak soudruhu řediteli, žádný bankrot, jen trošku začít hospodařit a nevyhazovat peníze zbytečně oknem a hlavně těm, kteří dělají včetně vás medvědí službu hlavně zkorumpované opozici včetně hradního Pávka. Zatím jste prosáklé médium inklinující k jednostranným a účelovým informacím a nechápu, že to s vámi osobně soudruhu řediteli ani nehne. Vy se snad na to své zkorumpované a zavázané opoziční médium snad raději ani nedíváte. Nejste a neměli byste být médiem pro chválení jen jedné strany a ani druhé a to samé případně oboustrannou kritiku, ale vy snad ani už nejste schopen rozeznat vyváženost zpravodajství.
Bankrot ? Kolaps ? Tak to zrušme, ČT je bezedná díra, kterou potřebují jen ti, kteří si z ní udělali pokladničku.
Problém je s ČT že je neobjektivní to rozděluje společnost vždy je rub a líc včerejší reportáž z UA kdy stará paní prochází vybombardovaným bytem čistě oblečená a dívá se mezi sutí z okna bohužel tam není žádný nábytek ani vybavení bytu tak opravdu tyto reportáže nechci platit
Umělci si nedají korýtka vyprázdnit…
Obhajovat čt v nynější podobě je už neudržitelné. Je to moloch, který se rozrostl do obludných rozměrů a který si přivlastnila skupina lidí a hlásá tam svoje názory. Osekat, vyčistit a zeštíhled, to je jediná možnost.
Co ten deb.. dělal do teď,on je jeden z těch viníků.
A co kdyby se ČT zmenšila? Potřebují to všechno, co mají? Musí dělat tolik programů? Asi by si měli společně sednout, i s televizná radou a zamyslet se. Popřípadě se podívat na způsob hospodaření soukromých televizí. Kolik mají tržeb, kolik výdajů a za co – jistě, na koruju to mít nebudou, ale na tisíce určitě ano. To ať mi nikdo netvrdí, špioni jsou všude.
Ať si na sebe tito paraziti vydělají…. desítky streamů a stanic si na sebe vydělají…. proč je máme živit??? Jejich přínos pro společnost se blíží nule.…
Tak dám takovou malou kontroverzní otázku, byly by na konci roku prémie pro všechny ty politické redaktory, kterých je tam až mraky potom na ty náměstky a všechny vedoucí pracovníky oddělení a nakonec i na pana ředitele?
Bankrot … kolaps … nebude na Stardance!
ČT točí jen vraždy, vysílá staré anglické blbosti, sport povětšinou ze záznamu, není schopná jednou za rok na Silvestra natočit dvouhodinovou zábavnou estrádu, ze dvou třetin upřednostňovala v diskuzích fialovou smečku, ale tahat lidem z kapes miliardy bez možnosti kontroly jejího nehospodaření, na to je užije. Už aby ten bankrot a kolaps přišel, nejvyšší čas.
Tak zkrachujte, ČT u nás doma neběžela snad rok, nikdo na to nekouká. ČR už vůbec, to je něco co ani naše děti nevì, že existuje a my neposlouchali nikdy, NIKDY!!! A přes to tahle šikana, 200 stovky měsíčně za NIC!!! Zkrachujte, prosíím!!!!
Kolaps a bankrot? To zni hodne dobre Aspon zmizi bezpracna korytka za 300 tis. Na rovinku nemam absolutne zajem na tuhle zpolitizovanou organizaci nedobrovolne prispivat.
Jak se někomu sáhne na peníze, tak řve jak protrženej.
Každý podnik a každá rodina musí vyjít se svým příjmem a to tím, že upravují svoje výdaje. ČT a ČRO nejsou slonovinové věže, kterých se tato obecná pravda netýká.
Francie, Belgie, Nizozemi, Spanelsko, Rumunsko, Bulharsko, Litva, Lotyssko, Estonsko, Dansko, Kypr…. vsude to jde, jen u nas to nejde platit ze statniho rozpoctu.
ČT1,ČT2,ČT24,ČT sport,ČT D/art,Regionální ČT1… at to oseka a nedela z toho komercni medium. TV ani radio jsem nemel zapnute cca vic jak deset let a platit to musim…. Od doby co se za to platilo Já, Mattoni nebrat ani kdyby to melo byt za par korun.
Tak to je velký malér nebudou peníze na dokumenty o integrací Ukrajinců
Každý si má na sebe vydělat,komediant, zedník,televizak, kuchař, každý, nechápu proč má mít ČT výjimku.
Proc museji byt dva komentatori , na jednoho hosta .
Proc si urcuji kolik si daji platu . Proc tocej hlousti .
Vzdyt se nato neda koukat . Skuste si snizit platy ?
„Tehdy však koruna měla vzhledem k inflaci jinou hodnotu, ČT hospodařila s příjmy z reklamy a provozní náklady byly celkově nižší. Pokud by změna měla platit již od 1. července 2026, Česká televize nezvládne restrukturalizovat svůj provoz, plnit smluvní závazky a hrozí jí reálně bankrot,“ dodal Chudárek.
Náklady byly celkově nižší. A čímpak to asi je? Takže místo, aby se ČT zeštíhlovala, tak naopak od roku 2008 soustavně jen rostla a nabírala zaměstnance. Sám ředitel v podstatě tím přiznal, že je to zbytečně přebujelý kolos. Stejně tak, co je to za manažery, kteří místo, aby tu televizi smysluplně vedli, a veřejně hlásali, jak jsou schopni plnit veřejnou službu i při soustavně snižujících se nákladech, tak on veřejně oznamuje bankrot, pokud dojde ke změně financování? Co teda dělá na pozici ředitele? Akorát bere statisíce měsíčně a každý rok milionové bonusy k tomu, co? Vůbec nezvládl řízení takové instituce. Vyházet to všechno, fakt, že jo…
Tak co – nebude hokej, fotbal s uplatkama nebo bez atd. Aspon nebudou mit ti pitomci, kterym se ten navrh libi, cas na vysedavani v hospode + blby kecy pri koukani na ceskou okopavanou a budou makat az se z nich bude kourit, zvysi se produktivita prace, vydelaji si vic a budou snad spokojenejsi a bez duvodu k nadavani
Chudárku za ty prachy co do tebe z našich daní cpeme je tvoje televizi nic moc, skoro nikdo ji nesleduje, vaší reportéři jsou tendenční a zaujati, hromadu informací nemáte podložené, oblbujete lidi. Vzdej se půlky platu, začněte něco pořádného dělat a já vám ten poplatek zaplatím. Zatím souhlasím se zrušením poplatků.
Kolaps a bankrot, to by bylo to nejlepší, co by mohla Česká televize a rozhlas udělat a ukončit svoje „nezávislé“ vysílání !!!
Ale bude kontrola a ne začerněné smlouvy.
Ale ta částka z rozpočtu může být nižší (!) a nikdo mi nebude vyhrožovat exekucí, že neplatím.
Boháči, omyl. Tady jde především o to, aby byla zajištěna kontrola nad hospodařením ČT. Nevím, co melou ty vymyté mozky o ztrátě nezávislosti medií, která zcela nepokrytě podporují dřívější vládu a dnes nynější opozici. Vždyť je to do očí bijící.
Česká televize (Kavčí hory): Ti sami o sobě dostanou měsíčně na účet cca 710 milionů Kč.
Český rozhlas: Ti dostanou měsíčně cca 205 milionů Kč. Platy (to je největší ranec): Jen na mzdy a odvody pro zhruba 2 800 zaměstnanců padne měsíčně kolem 200–220 milionů. Průměrný plat v ČT je teď přes 60 000 Kč. To je o dost víc, než má většina lidí, co jim ty poplatky platí.
Výroba pořadů: Za to, že natočí seriály, zprávy nebo sport, utratí měsíčně cca 150–180 milionů. Často se to přihrává externím produkcím, kde ty ceny vyletí do nebes.
Provoz budov a techniky: Kavčí hory jsou energetický upír. Za teplo, elektřinu a údržbu areálu platí desítky milionů měsíčně.
Investice (třešnička na dortu): I když Chudárek mluví o bankrotu, ČT plánuje obří investice – třeba novou budovu zpravodajství v Praze a novou budovu v Brně.
Řešení je jednoduché. Soustředit se jen na veřejnoprávní službu. Jeden zpravodajský kanál.
Ostatní kanály mohou dokonce se ziskem prodat.
Proč nemluví o bankrotu i tehdy když berou potentáti své supervýplaty,prémie,odstupné a zlaté padáky???
Myslím, že ČT nebude žádná škoda… demagogie z našich kapes. Ať zkusí „za své“ youtube.com/watch?v=yssdkJGx4RE
Bankrot je vždycky příležitostí k důkladnému auditu hospodaření a účelnosti vynakládání prostředků – s tím si ČT nikdy nelámala hlavu. Když zarazí nadstandardní odměňování je problém napůl vyřešen.
Jaký bankrot? Je vás tam jako kobylek, je třeba se zamyslet! Jak to dělají ostatní tv stanice že nebankrotují? Vezměte si z nich příklad a ono to nebude tak hrozný s tím bankrotem! Všude máte lidi navíc, mnoho přicmrdů a v tom to všechno vězí!!! Určitě najdete řešení! Zvykli jste si na peníze od lidí a ještě by jste chtěli víc a víc! Jinak ovšem žijete většinou z toho co bylo vytvořeno v minulosti a ještě za minulého režimu! Navíc ještě tu tvorbu prodáváte ostatnim televizím a vše je vám málo!!!
Vážení,pokud ČT stojí jen na poplatcích lidí,jinak zkrachuje,tak je to špatně ze strany ČT….nejprve zveřejnit platy a uvidíte,oči se vám budou koulet nad jejich platy,špatné hospodaření,atd..…
ČT a ČRo jsou hlásné trouby opozice, kde se někteří redaktoři při rozhovorech chovají jako vyšetřovatelé policie a nikoli nezávislí moderátoři. Pokud obě instituce zbankrotují nebude to žádná katastrofa. A zároveň to bude důkaz o neschopnosti ředitelů ČT a ČRo šetřit a snížit sobě a zaměstnancům vysoké platy. Například počet redaktorů, kteří se zúčastnili letošních olympijských her v Itálii byl neuvěřitelný.
Ponechte ČT1 a ČT24. U rozhlasu také 2 stanice. Ostatní at si na sebe vydělají. Spoustu lidí si přeje poplatky hradit. At si je tedy dobrovolně hradí.
A co jeho plat – 346 tisíc měsíčně, to je adekvátní? Neměl by začít u sebe šetřit?
Když si vyplácíte statisícové honoráře,tak se nedivte. Nenažranci.
No a co, tak zbankrotují. Jsou tu jiné televizní stanice, které zaručují zpravodajství. Ale jinak se tomu dá samozřejmě i čelit. Byla doba, kdy ČT měla dva programy a produkovala nesrovnatelně více a kvalitnějších televizních pořádů než dnes.
Pane řediteli když to nezvládate skončete,vezme to někdo jiný kdo to zvládne.Řekněte mi která televize u nás má 3 000 zaměstnanců ani jedna je vy.Proč jste prodali filmové laboratoře,to vám mohlo vydělávat.
Tobe urcite hrozi kolaps statisícovou mzdu mas a zlaty padák
A já myslel když Vám odešla hlavní vyžírka České televize Václav MORAVEC s prohlášením že nic od České televize nechce teda ani korunu že ušetříte. A jinak si můžete odpustit pořady které patří na komerční televize.
Jaký máš plat řediteli i s odměnami? Já to ti to platím v poplatcích. A spoustu se mi nelíbí co vysílíte. A to já mám platit?
Bankrot? V sobotu večer Zázraky přírody z roku 2019 Všechnopárty z roku 2007. Starobylé pohádky v papírových kulisách staré filmy a seriál Rozpaky Svatopluka Kuřátka…. Tak tam ještě oprášíte něco z archivu a ušetříte…
Přesně tak, pouze recyklují třicet a více let staré
pořady, stále přiblblé pohádky a druhořadé
zahraniční seriály.
A neměly by se tedy tyto instituce začít připravovat na uzavření.
Omezit investice, vyházet pár ředitelů a přestat dávat kšefty kamarádíčkům. Také by se měla zbavit co nejdříve dohodářů a dalších příživníků.
Pakliže investují protože dostávají peníze, tak je zřejmé že ředitele (a na dalších rozhodovacích pozicích také) tam může dělat cvičená opice za hrst banánů.
Mám pocit že jejich jediná opravdová snaha je vymyslet jak všechny ty peníze utratit, a proinvestovat. Ale nikoliv zajišťovat provoz pro potřeby a přání diváků.
Já osobně se na TV nekoukám již mnoho let, protože jsem rezignoval na to, že od 19 hodin tam dávají „mluvící hlavy“, a jestli je nějaký pořad na který bych se možná díval tak je jednou za týden po 22 hodině. Ale koukat na ty jejich slátaniny a odpad který si natáčí mě tedy nebaví. Všude někdo peče, tancuje a radí. To je program za všechny prachy.
Vzpomínám na umělecký program z dob socialismu. Alespoň to mělo řád a systém, a na pořady se dalo koukat.
Nejspíše chybí profíci ve všech oblastech. A tím tedy nemyslím tím, že dostávají dnešní výplaty vysoké. Ale prostě přidaná hodnota se asi nijak neměří.
„…by v takovém případě televize přišla zhruba o třetinu příjmů,…“
Hmm, tak za 2/3 toho, co nyní máte, „hrozí bankrot a kolaps“.
(Ne)vážený řediteli, snižte platy vedoucích pracovníků taky na 2/3, sobě na 1/2 a případně zrušte (pokud jsou) odměny. S tím, co pak bude k dispozici, jakožto jistota (ne jako komerční TV, ty „jistotu“ nemají), se (jako jistě dobrý manažér) dokážete kolapsu vyhnout. Pokud „dobrým manažérem“ ovšem nejste, pak …
Hrozí vám,že přijdete o práci…proto se čertíte…
Veřejnoprávní televize už nebude mít na to, aby vysílala někalikahodinové přímé přenosy soukromých akcí z letenských plání?
Budete muset konečně něco dělat a ne žít jen ze svého jistého , jako ostatní televize !!
DOBŘE VÁM TAK VY ŠMEJDI NENAŽRANÝ
Misto bulení si z jistěte jak to dělá konkurence Nova nebo Prima ty to maji zadarmo a nikoho neotravujou ….vybirate penize mraky let a za co jako?Berete tam vyplaty ze se normalnim lidem o tom nezda a jeste drze vydate prohlaseni o bankrotu tak si to nechte zašifrovat a at vam to plati ten kdo se na to bude koukat jednoduchy jak facka
Ono stačí snížit si platy těch ředitelů a vedoucích a přestat dávat zlaté padáky a bude peněz dost
Přestaňte rozhazovat, šetřete na nehorázných platech a nakupování licencí na některé pořady, které patří na komerční televize.
Až to zkrachuje určitě si toho nikdo nevšimne mimo zaměstnanců tedy
Hlavně by měla začít šetřit, kdo byl někdy na nějakém natáčení tak musel vidět kolik se tam motá zbytečných lidí.
Zveřejněte platy v ČT Všech vedoucích
Netočte a nevysílejte hovadiny a budete mít peněz dost!
Kdo chce at platí.Co je na tom nepochopitelné?
A co ať klidně zbankrotují , když neumí hospodařit s penězi , pojedou jiné stanice dotovat darebáky nehodláme.
Hlavně nikdo mekontroluje, za co se utráci
Hrozí nám bankrot a kolaps…Jak to jen může být pravda když se ČT a ČRo bijí v prsa a označují se jako nezávislá media
Takže obchodem cca 25% povinných platičů poplatků (říkejme tomu spíše daně) se má najednou hroutit cosi nezávislého
Není od věci si prostudovat význam tohoto slova
Nezávislé znamená že po nikom nic nechci…a peníze jejichž výběr je dokonce „ošetřen“ zákonem a v případě neplacení máte na krku exekutora tak o nezávislosti nemůže být ani řeč
ČT a ČRo se po celá léta dokonce vyhýbala jako čert kříži i NKÚ a dařilo se jí to
Tato díra na peníze která dokonce není ani zpravodajsky vyvážená potřebuje celkovou rekonstrukci a platby nastavené tak aby nemohly být politicky zneužity
Něco v tom smyslu jako určitý zlomek % z HDP
Ct, zakódovat a ten, kdo „toto“ chce sledovat nechť si program koupí, tak jako já a statisíce ostatních lidí, kteří mají sat. Primu, Novu či ostatní také nikdo nesponzoruje. Ať předloží, nám jejich živitelům, výše jejich platů a ne, ten cár začerněného papíru s jejich „výdaji“.
Tak si pane řediteli uberte sobě a svým náměstkům cca 200 000,- kč z vaších měsíčních výplat a kolaps nebude. Hm, ale to by zase mohla zkolabovat vaše paní, že bude málo!
Veřejnoprávní televize má mít jeden program a rozhlas jednu stanici. A na ten provoz jim stačí „pár“ korun. Ostatní programy ať si zakódují a prodávají jako ostatní komerční televize.
Je mi to jedno…koukat 50 let na stejné pořady nemusím. A Nova taky nekrachuje. Musíte si vydělat. A ne čekat a natahovat ruce
Bankrot? Už aby to bylo.
Kolaps nehrozí!!!
Je třeba snížit platy všem ředitelům a podobným.Snížit přezaměstnanost 3000 zaměstnanců,snížit počet zbytečnných programu na 2-3.
Ti co se vezou z daní občanů a budou propuštěni,ať se živi jako většina občanů fizickou prací,která bude prospěšná pro stát.
Každý by chtěl mít zajištěný plat po celý život z konsolidačních poplatků. Část zaměstnanců ČT mají uměle vytvořená místa, která nic nepřináší a jsou zbytečná a občané to musí z konsolidačních poplatků platit!!!
O žádnou nezávislost a demokracii nepřijdeme, jak stále vyhrožuje neschopná opozice v čele s mluvčím Kupkou, dozimetrem Rakušanem, pirátem Hřibem a pidistranama TOP 09 s mladým Havlem
a nejhorší stranou KDÚ-ČSL,která se lepí ke všem co jim přináší prospěch.Je to falešná strana hříchů s knězem Výborným.
Česká televize by se měla vzpamatovat a pochopit,že už nejsme v komunismu!!!,kdy byla jen jedna televize
a proto se muselo za ně platít,protože jiné možnosti nebyly!!!
A pane řediteli, vás nikdy nenapadla ta nesmyslnost těch nových poplatků? Firmy platí poplatky za dělníky, kteří stojí u výrobních linek a na Vaši televizy opravdu, ale opravdu nezírají! To vám nepřijde sprosté?! Pokud ne, tak celá Vaše slavná ČT je jenom pouze příživnická organizace a vy t svými slovy jeno stvrzujete! A neschovávejte se za demokracii, vám jde jena jen o vaše dobře přeplacená koryta!!
Může mi někdo vysvětlit, jak přežila ČT až do dnešního dne?
Z našich poplatků, proto tak kvičí, když jim je chtějí sebrat a budou pod kontrolou NKÚ, to se jim nelíbí, protože už nebudou moci „odklánět“ do vlastních kapes.
Hrozí nám bankrot a kolaps. Ředitel České televize varuje před změnami v poplatcích.
A co jako? Mám brečet, nebo slavit? Určitě to druhé
Já tu žumpu ČT vůbec nesleduji, televizi doma nemám, tak jsem pro zrušení poplatku, kdo se chce dívat, jako třeba příznivci Miliónů chvilek pro novodobou totalitu, komedianti z divadel, voliči bývalé Fialovo vládní koalice, ať si tu žumpu ČT platí. Pro mě neexistuje, nesleduji ji, a televizi nevlasním
Tak moc rozežrali své zaměstnance a teď pláčou.
Zajímavé že nezbankrotovali a nezkolabovali televize ve státech kde se poplatky neplatí jen tady to hrozí to by chtělo si asi udělat výlet a zajet se zeptat jak to dělají samozřejmě za státní kdo jiný by platil že?
Penize jsou jako droga, lehce si na ne zvyknete.
No a PROČ jako bích mněl platit takovejhle OBŘÍ moloch co si říká čétééé??? To je co za obludu zas??? Však to žere prachy jak kombajn a výsledek NULA NIC NICOTNÝ!!!
Veřejná televize je snad na ZPRÁVY ne??? Né na nějaký trapný serialy, detektivky a filmy co stejně nikdo nechce!!! TOHLE NENÍ HOLYVŮD TYVOLE!!! Však ať si točí kdo chce, konkurence to udělá a ještě ZADARMO na netu, né že to budu já platit ze svý kapsy když nemam ani na párek!!!
Mně fakt visvětlete PROČ mně nutěj tohle sponzorovat??? Já na to nekoukám, já to nechci, ale stejně to musím platit??? TO JE JAKO POVINNÝ VSTUPNÝ DO CIRKUSU kde ani nejdu!!!
A oni brečí že bankrot??? NO A CO JAKO?? Já když nemám prachy tak mi taky nikdo nepomůže, nikdo mi nedá ani korunu navíc, jenom buzerace a papíry a kontrola!! A tady pán ředitel hned pláče do novin… CHUDÁČEK
Normálně to ořežte, nechte tam MAX dva kanály – ČT24 na zprávy a hotovo!!! Zbytek ZRUŠIT, PRODAT, VYHODIT!!! Ať si ty jejich slavný herci jdou makat někam normálně jak my ostatní!!
UŽ MĚ TOHLE FAKT TOČÍ DO VRTULE!!! stát mě dojí jak krávu a ještě mi cpe televyzy co nechcu!!!
Možná by mohli zkusit lépe hospodařit a víc šetřit. V některých firmách se to prý moc osvědčilo.
Už měla ČT skončit dávno bankrotem, alespoň by nevydirala lidi na poplatcích ono se řekne, že 205 Kč měsíčně, ale vynásobte to počtem platících. A kde to do obrovského čísla. A mohu s klidným svědomím říci, že se na to nedá koukat
Asi špatný manažer když dovede firmu k bankrotu
Může za to současná opozice, především proto, že hájí existenci nesmyslných veřejnoprávních poplatků. Kdejaký populistický čičmunda pak přijde s lidovou tvořivostí a všichni zíráme. Poplatky měly být dávno zrušeny, tak jak to už před cca 15 lety navrhovala ODS. Kdyby se tehdy převedlo financování ČT a ČRo pod státní rozpočet, dnes bychom Okamurovy nápady nemuseli řešit. Jenže to by se zase mafián Rakušan a jemu podobní dezoláti neměli čím zviditelňovat.
Straší, že přijde ČT o svobodné rozhazování peněz z poplatků bez jakékoli kontroly a prasata budou míň v korýtku. Byl bych pro úplné zrušení ČT a ČRo, jejich jednostranné zprávy, informace a různé diskuze jsou ve prospěch polituků a neziskovek z jednoho a to fialovského tábora. Jejich šílenost, protesty, analýzy dokazují, že vláda jde správným směrem a držím palce. V EU se financují veřejnoprávní méfiabze státního rozpočtu a je jich již s Polskem 18, což je jasná většina, tak dle naších demokratů, stojících na té správné straně nedemokratické, nesvobodné a nejsou nezávislé, tak proč je nekritzují, neukazuje na ně, proč ? Opozice je banda padlých pokritců a lhářů, neschopná strávit drtivou porážku ve volbách. Koalice to má v programu a s programem vyhrála demokratické volby, takže jděte do p….le a šoupejte nohama, jak to říkala Pekarová pro tehdejší opozici. Nefňukejte, nebečte a buďte alespoň jednou normální.
——————–
Analýza: v Evropě sílí trend financování veřejnoprávních médií přímo ze státního rozpočtu
12:38, 25. 1. 2025.
Většina evropských zemí dnes platí veřejnoprávní televizi a rozhlas ze státního rozpočtu, nikoliv přes koncesionářské poplatky.
Možná by mělo vedení přestat plakat nad rozlitym mlékem a zacit u sebe šetřit. Jak fungují ostatní televizní stanice? Ty dostávají peníze taky od státu?V ČT je tolik reklam jako v jiných komerčních televizích a k tomu dostává ještě peníze od státu ,tak kde mizí všechny peníze?Proc má ředitel ČT plat za rok s odměnami cca 4miliony? Proč vysíla ČT takové kraviny? A kecy o nezávislosti ,to je určitě jinak. To vidíme ve zprávách Nezávislé informováni už není pravda. Proč by jinak uteklo tolik redaktorů jinam? Zvláště těch investigativních. Mnoho otázek na které nejsou odpovědi.
U nás má TV Nova pro celý kraj dva lidi – redaktora a kameramana. Prima TV zrovna tak, tam přitom mají jen externisty. Když jsem viděl flotilu oktávií s logem ČT před jejich krajským studiem, málem jsem padl do mdlob. Chudárek je vzděláním chemik, mohl by se ještě dovzdělat v ekonomii, aby se naučil, jak se ve firmě osekávají přebytečné náklady. A klidně by mohl začít u svého platu a odměn.
No a co se děje? Nebo co se stane? Absolutně nic! Zmizí jedna zcela zbytečná televize a její funkce si přerozdělí ty ostatní…
pak by měl ředitel ČT vysvětlit, jak může mnohem úspěšnější, kreativnější a divácky sledovanější komerční stanice jako třeba Nova, fungovat s desetinovým rozpočtem. Navrhuji tedy, aby ČT dostávala průměr rozpočtu českých komerčních stanic a tato částka by byla neměnná, aby nedocházelo k údajnému ovlivňování vládou a Svěrák z toho neměl traumata.
Snížíte si platy,vyházíte zbytečné lidi a začnete šetřit
Kolaps možná, bankrot nikoliv. Podívejte se na Českou poštu. Ta je v kolapsu už od revoluce a k bankrotu to nevedlo.
Myslim si, ze CT, jako verejnopravni Tv, by mela kazdorocne predkladat a zverejnit platy a hlavne odmeny , ktere si nadeluje !!!
Jsem tupec na některé věci to vím.
Ale pořád mi nejde do hlavy, když na ČT opravdu nekoukám ani na ČT sport, tak proč mě nutí platit za službu kterou nevyužívám.
Jako kdyby jsem šel v obchodě pro sušenku, prošel kolem pečiva a obchod mě donutil zaplatit pečivo které nechci.
Doufám že ČT padne a dost rychle, nebude to žádná škoda.
A proč nezbankrotovali když měli před 2 roky ty samé peníze co budou mít i po té změně…. vlastně ještě více než minule..
1 kanál veřejnoprávní, ostatní zakódovat, kdo chce sledovat, zaplatí si podle vlastních preferencí
ČT si zvykla na vysoký standard. Je třeba šetřit, tudíž propustit polovinu zaměstnanců, snížit počet tel. programů a trochu se uskrovnit s nákladama je zapotřebí. Diváci si určitě ztěžovat nezbudou.
Chamtivost prisla z CT. Akce vyvolava reakci. Nic proti CT, ale „neco“ se stat uz muselo.
Pane řediteli,jaký máte měsíční výplatu?Asi malou,když dostanete 1600 000 kč odměnu.To je průměrný tří roční plat,nezdá se Vám to blbý a kolik berou umělci?Neměl byste začít šetřit u sebe?Zkuste vy a umělci žít jednou za průměrny plat a pak mluvte.Jsou lidé ,kteří nedosáhnou na průměrny plat.
Hrozí, že ČT zbankrotuje. To se holt neschopným firmám stává, ale že bych kvůli tomu nespal, to asi ne.
Tak pokud nechtějí být financováni ze státního, tak já jsem pro. A dokonce bych nechal na České televizi i výši televizního poplatku. Jedinou změnu, co bych udělal, je plný přechod na digitál a zaheslovat, aby na to nemohli koukat nekoncesionáři. Takhle si nikdo slušnej nemůže stěžovat ani z jedné strany barikády. Pak už by byl bankrot jen na nich. Jak prosté.
Hrozí jim konec pohodlí a hodokvasu.
Nevím, proč bych měl povinně platit poplatky za něco, co nesleduji. V ČTv vidím stále ty stejné xichty. Tak Ať si ji platí, když to tam mají pronajatý.
No – a vadilo by to někomu, kdyby zkrachovali?
Mimochodem – je to blbost. Blábol. Je to asi tak stejné, jako by tvrdil, že když budou finanční úřady financované státem a nikoliv soukromníky, tak hrozí bankroty a kolapsy.
Prostě bude ČT financovaná státem a její hospodaření nebude neprůhledné a utajované, ale bude kontrolované NKÚ a tím pádem pod veřejnou kontrolou.
Nelogické hospodaření bylo dosud. Občané měli POVINNOST platit, ale neměli PRÁVO kontrolovat. Chápu, že se to zaměstnancům ČT líbilo. Já být na jejich místě, tak se mi to líbí taky. Těch prachů, na které si tak mohli přijít (a přišli).
Česká televize, pokud zůstane veřejnoprávní, by se měla soustředit na přinášení informací. Radit, co si máme myslet nikdo nepotřebuje.
By mě zajímalo, kolik z mistních senochrupů kteří tu plivou na ČT si hryže nehty při čumění na přenosy z MS, Olympiád a jiných sportovních akcí do kterých kvůli finanční náročnosti komerční televize nejdou a pokud ano tak na placeném kanálu
Aha, teď budou dělat to, co kritizovali u minulé opozice? Jo, tak to jo. Ja nechci platit za lži, překrucování pravdy, nepokládáni správných otázek, nějaké tancovaní, pečení, no, nevím, dřív třeba vyučovali němčinu, francouzštinu, natáčeli estrády, Bakaláře, i tu dechovku vysílali. Teď nepodpoří nikoho, 385 programů a k čemu? Rozhlas? No, škoda slov.
Hlavně ať zůstane na výplatu archiváři! Nic nového za ty vybrané peníze (miliardy) neprodukují.
Kdo Českou televizi a Český rozhlas chce – potřebuje, má možnost si to dobrovolně platit jako cokoli jiného.
Jakým právem mne ale někdo nutí platit koncesionářské poplatky, když žádné z těchto médií nevyužívám (TV nemám přes 20 roků) a hlavně nepotřebuji.
Navíc trasparentnost žádná – vše je tajné – smlouvy, platy, možnost kontroly žádná. Je k tomu nějaký důvod? Ne, není. Takže si v ČT a ČRo tvořte, co chcete, ale za své – na co si vyděláte, to budete mít! Nevyděláte = skončíte, v čem je problém?
Vy máte 7 miliard ročně a nejste schopni s tím efektivně hospodařit!! Tak zkrachujte, aspoň se začne od nuly s lidmi, kteří nejsou nenažraní jako vy všichni, co tam v současnosti pracujete.
Lumpové. Stejně se na tu vaši slavnou ČT nikdo nekouká.
Přestane natáčeni hloupých filmů, na ktere se nedá koukat.
Ať klidně zbankrotuje česká televize. Já bych ji zrušil,
Nejvíc se mi líbil poslední odstavec tohoto článku: „Budeme o něm jednat dlouho a budeme ho zdržovat tak, aby letos platit nezačal. Uděláme maximum pro to, aby nezačal platit nikdy, případně se obrátíme na Ústavní soud, budeme svolávat mimořádné schůze a využijeme veškeré instrumenty,“ nastínil plán opozice Rakušan. Kdyby v ČT neměli „československý archív socialistických pořadů a filmů“, tak nemají co vysílat, protože ta jejich současná tvorba stojí za, víte,co!
Ten poslední odstavec vypovídá o Rakušanovi mnohé. Já se doposud mírnil, ale teď si přeju kéž by ČT zkrachovala a vlastizrádné ODS se STAN se propadly do pekel.
Na to hlásání demokratických hodnot stačí čt1 a rádio Čro1. zbytek zrušit.Nestojí to za ty peníze.
Výborně. Kdo s čím zachází, s tím taky schází. Přirozená evoluce médií, hlavně když umlčujou nehodící se názory, vysílají propagandy, nesmyslné a tendenční rozhovory, lžou a ohýbají skutečnosti… a nakonec toho všeho arogance a obrovský platy za nic… To nemůže jinak dopadnout, a ve finále je to i žádoucí.
Chudárkovi je Česká televize a její nezávislost zcela ukradená. Jde mu jen o vlastní korýtko.
Proč by ČT bankrotovala? Propustí část zaměstnanců, stáhne zahraniční zpravodaje a popřípadě zruší nebo sloučí některé kanály. Na ČT sport stejně většinou nevysílají to, co lidi zajímá a ČT art je velmi menšinová záležitost. Na ČT 2 se vysílají 50 let staré filmy….tyto stanice by se klidně daly sloučit. No a ještě by jim zbylo. Veřejnoprávní média mají zajišťovat především zpravodajství. Neměla by tam být žádná reklama ani upoutávky, kterých je tam také plno.
ČT uplne odešla od svého zákonného poslání , vyváženého předávání informací. Stala se hlásnou troubou jedné zájmové a politické menšiny. Byt to soukromá firma, už dávno by měla za sebou audit a změnu řízení i hospodaření. Takhle to ovšem zacalujeme všichni, i my, kdo se na tu hrůzu už dávno nekoukáme. Hanba.
Nějaký ředitel Chudárek – ten je úplně ten poslední, kdo zajímá STBáka v čele České vlády …
Ten potřebuje, aby mu veřejnoprávní televize „šla na ruku“ … a neinformovala veřejnost o jeho podvodech, šméčkách a zlodějinách …
Nic víc – nic míň …
Tato televize již dávno není česká. Nerozumím tomu, ale z české televize cítím neobjektivní informace. Veškerý vysílací čas věnuje opozici. Stačí se podívat na zprávy. Objektivita je v trapu. Veškerý vysílací čas věnovala panu Minářovi a komediantům, jako Trojan.
Potřebujeme ji? A nebo Český rozhlas? Já ne. Využívám výhradně komerční média, ale bohužel jsem nucen krmit tohoto molocha. Tak ať si na svůj provoz vydělávají komerčně nebo ať si udělají placené licence. Jsem zvědavý, kolik lidí by si tu jejich licenci koupilo. No a pokud pro svou neschopnost skončí, tak to holt v dnešním světě chodí.
At si pan ředitel nejdříve upraví svůj plat výrazně dolů a poté at začne produkovat na ČT pořídné programy (seriály,film ,dokumenty atd.) za poslané koncisionářské poplatky jsou drazí…. jen a jen natahují prst a aby začali makat pro lido kteří je platí to ne..…
Mě je to jedno, stejně nejste schopni mít pěkný program. Nedá se na Vás dívat. Klidně ať přijde bankrot
ČT kvičí jako právě podřezávané podsvinče. Jak si může myslet, že tím někoho dojme poté, co naprosto amorálně rozšířila okruh platících abonentů. Jen tím zatloukla poslední hřebíčky do své rakve. Jak se říká – kdo chce víc – nemá nic.
Že hrozí bankrot? Ale kdeže!
No tak nebude Star Dance a jiné bohulibé počiny. Přičtěme si finanční úsporu za Moravce () a hned je den veselejší
A co třeba se fakt zamyslet, že by se mohly omezit pořady které opravdu mohou dělat soukromé televize: pečení, stardance, detektivky, taky by ČT nemusela spolufinancovat každej druhej film vyráběnej v Čechách… nebo ten pořad s Jílkovou to by taky nemuselo splňovat veřejnou službu.
No nevim. 7 mld z poplatků nebo 7 mld z rozpočtu, kde je rozdíl? Jo o jednom bych věděl, 0 mld z rozpočtu a tu prolhanou zbytečnost vypnout…
Ať to klidně zkolabuje, ušetří se 7 miliard a na pracovní trh se uvolní 3000 pracantů.
Koniec citácie z diskusie.
Moj komentár: Len sa divím, že ich kolegovia novinári takéto slová dovolili uverejniť. Keby to tvrdil akýkoľvek majiteľ súkromnej firmy, tak by mu určite poradili šetrenie a neuverejnili by nič. Ale že ide o ČT, tak v jeden deň uverejnili servery s rovnakým majiteľom dva rozne rozhovory na jednu tému. To je tá rovnosť šancí….
Na svoje skúsenosti s ČT som viackrát upozorňovala v článkoch na blogu. Tu sú niektoré z nich:
https://popelka.blog.pravda.sk/2022/12/04/cesky-novinar-marek-wollner-a-jeho-demokracia-v-praxi/
Uverejnené na:



Komentáře
Okomentovat